SmartCall hjelper deg med å spare tid i kundebehandlingen
SmartCall bidrar til tidsbesparelse, enklere og mer effektiv kundebehandling ved å sørge for at du får presentert kundeinformasjon fra ditt CRM/kundesystem med det samme kunden ringer. SmartCall kan også logge telefonsamtaler på kundekortet, og du kan trykke på telefonnummer, uten å måtte taste inn telefonnummer på din telefon (click-to-call).
SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en programvare som sørger for kommunikasjon mellom din vanlige bedriftsnett telefon, og bedriftens eget CRM/kundesystem*.
SmartCall benyttes først og fremst av ansatte som jobber med kundeservice og salg over telefon, men inneholder også nyttige funksjoner for administrasjon, økonomi og ledelse herunder enklere opprettelse av nye kunder med data fra 1881, og varsel om telefonsalg/markedsføring.
SmartCall er ferdig tilpasset de største teleoperatørene, og de mest populære CRM/kundesystemene i markedet, men vi tilbyr og utvikling mot nye systemer.
SmartCall hjelper deg med
- Automatisk kunde/kontakt/saksoppslag
Når kunder ringer vil SmartCall presentere kundeinformasjon i et lite oppslagsvindu (toast) på din PC-skjerm, og kan samtidig automatisk åpne vinduer i ditt CRM-system, slik at du slipper å bruke tid på å søke opp kunden, og kunden slipper å vente. - Starte telefonsamtaler (click-to-call)*
Når du vil ringe kunder og forbindelser kan du trykke eller merke telefonnummer for å starte samtaler med din vanlige bedriftsnett telefon¹ i CRM-systemet, og i hvilket som helst annet dataprogram på din PC - Nummeroppslag fra Opplysningen 1881
Når ukjente ringer vil du få reklamefritt nummeroppslag fra 1881 med data som gjør det enklere å registrere nye kunder i CRM-systemet. SmartCall varsler også om telefonsalg og markedsføring - Reklamefritt 1881 Katalogsøk
Med SmartCall får du tilgang til reklamefritt katalogsøk fra 1881, med data fra Regnskapstall og Brønnøysund, som gir deg mulighet til å registrere nye kunder i CRM-systemet
OBS! Nevnte funksjonaliteten er avhengig av at det er støttet av bedriftsnett operatøren.
Eksempel på SmartCall oppslagsvindu (toast)
Ved innkommende telefonsamtaler vises et oppslagsvindu med informasjon om hvem som ringer, med informasjon fra ditt kundesystem. SmartCall kan enten åpne kundekortet i ditt CRM-system automatisk, eller ved at du trykker på oppslagsvinduet. Dataene i oppslagsvindu kan tilpasses, slik at det inneholder relevant informasjon for deg.
Her er et eksempel på oppslagsvindu vist med HubSpot CRM integrasjon, men funksjonaliteten er tilnærmet lik for andre kundesystemer.
Trykk for større bilde.
Se hvordan SmartCall fungerer
Video viser SmartCall for SuperOffice, men funksjonaliteten er tilsvarende for de andre CRM-systemer vi støtter.
*Trådløs kommunikasjon ved bruk av APIer via Internett. Tilgjengelig funksjonalitet i SmartCall er avhengig av tilgjengelig støtte i bedriftsnettet og CRM-systemet.
Fyll ut skjemaet og få tilsendt mer informasjon om SmartCall
CRM/Kundesystemer
SmartCall er ferdig integrert med de mest populære CRM/kundesystemene i markedet, men kan også benyttes i alle andre webbaserte systemer som støtter Direkte URL oppslag.
Vi tilbyr også integrasjon og spesialtilpasning er mot nye systemer.
Bedriftsnett operatører
SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en Windows klientprogramvare som kommuniserer over internett med mobile bedriftsnett fra ulike operatører ved hjelp av godkjente API integrasjoner. SmartCall fungerer med alle telefoner og telefonnummer som er del av bedriftsnett abonnementet.