SmartCall CRM integrasjon
SmartCall er en Nettsoft utviklet Windows klientprogramvare som kobler kundesystemer sammen med telefoner i bedriftsnettet, slik at ansatte får bedre og mer effektive funksjoner for å spare tid og jobbe enklere med kundebehandling. SmartCall benyttes først og fremst av ansatte som jobber med kundeservice og salg, men inneholder også nyttige funksjoner for administrasjon, økonomi og ledelse.
SmartCall støtter de mest populære CRM/kundesystemene og mobil/teleoperatørene i markedet, men vi kan også tilby utvikling og spesialtilpasning til andre.
Trykk her dersom du allerede bruker SmartCall, og trenger hjelp (support.nettsoft.no).
SmartCall hjelper deg med
- Automatisk kunde/kontakt/saksoppslag
Når kunder ringer vil SmartCall presentere kundeinformasjon i et lite oppslagsvindu (toast) på din PC-skjerm, og kan samtidig automatisk åpne vinduer i ditt CRM-system, slik at du slipper å bruke tid på å søke opp kunden, og kunden slipper å vente. - Starte telefonsamtaler (click-to-call)*
Når du vil ringe kunder og forbindelser kan du trykke eller merke telefonnummer for å starte samtaler med din vanlige bedriftsnett telefon¹ i CRM-systemet, og i hvilket som helst annet dataprogram på din PC - Nummeroppslag fra Opplysningen 1881
Når ukjente ringer vil du få reklamefritt nummeroppslag fra 1881 med data som gjør det enklere å registrere nye kunder i CRM-systemet. SmartCall varsler også om telefonsalg og markedsføring - Reklamefritt 1881 Katalogsøk
Med SmartCall får du tilgang til reklamefritt katalogsøk fra 1881, med data fra Regnskapstall og Brønnøysund, som gir deg mulighet til å registrere nye kunder i CRM-systemet
Oppslagsvindu (toast)
Ved innkommende telefonsamtaler vises et oppslagsvindu med informasjon om hvem som ringer fra ditt kundesystem.
Her er et eksempel vist med HubSpot integrasjon, men funksjonaliteten er tilnærmet lik for andre kundesystemer.
Trykk for større bilde.
Se hvordan SmartCall fungerer
Video viser SmartCall for SuperOffice, men funksjonaliteten er tilsvarende for de andre CRM-systemer vi støtter.
*Trådløs kommunikasjon ved bruk av APIer via Internett. Tilgjengelig funksjonalitet i SmartCall er avhengig av tilgjengelig støtte i bedriftsnettet og CRM-systemet.
Fyll ut skjemaet for å få tilsendt mer informasjon om SmartCall
Mobile Bedriftsnett og tekniske forutsetninger
SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en Windows klientprogramvare som kommuniserer over internett med mobile bedriftsnett fra ulike operatører ved hjelp av godkjente API integrasjoner. SmartCall fungerer med alle telefoner og telefonnummer som er del av bedriftsnett abonnementet.
NB! SmartCall funksjonalitet er avhengig av tekniske støtte i bedriftsnettet. Les systemkrav og tekniske forutsetninger for hvilke funksjoner som fungerer sammen med din bedriftsnett leverandør
SmartCall for HubSpot
SmartCall integrerer HubSpot med din bedriftsnett telefon.
- Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
- Logging av telefonsamtaler
- Starte telefonsamtaler (click-to-call)
- Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
- Reklamefritt katalogsøk fra 1881
NB! SmartCall funksjonalitet er avhengig av tekniske støtte i bedriftsnettet. Les systemkrav og tekniske forutsetninger for hvilke funksjoner som fungerer sammen med din bedriftsnett leverandør
Trykk her dersom du allerede er SmartCall bruker og trenger hjelp med integrasjon mot HubSpot
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.
- Er innringer er registrert i HubSpot, vises data og ikon fra HubSpot
- Dersom innringer ikke er registrert i HubSpot vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i HubSpot automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i HubSpot, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.
Spesialtilpasninger
Vi tilbyr tilpasninger av funksjoner mot HubSpot.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra HubSpot, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.
Legal365 (juridisk journalsystem)
Legal365 er et forretningssystem for advokater og juridiske avdelinger som baserer seg på Microsoft Business Central - Dynamics, og leveres av selskapet Avant IT.
SmartCall integrerer Legal365 med din bedriftsnett telefon.
- Ved innkommende telefonsamtaler vil SmartCall vise deg hvilken klient som ringer, og åpne tilhørende vindu i Legal365 automatisk
- Innkommende samtaler kan logges i Dynamics, kobles mot aktiviteter mm.
- Innkommende samtaler kan utføre oppfølging og timeføring
- Starte telefonsamtaler (click-to-call)
- Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881, med varsel om telefonsalg og markedsføring
- Reklamefritt katalogsøk fra 1881
NB! SmartCall funksjonalitet er avhengig av tekniske støtte i bedriftsnettet. Les systemkrav og tekniske forutsetninger for hvilke funksjoner som fungerer sammen med din bedriftsnett leverandør
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når klienter ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.
Trykk for større bilde.
- Er innringer er registrert i Legal365 vises data og ikon fra Legal365
- Dersom innringer ikke er registrert i Legal365 vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i Legal365 automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Legal365, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide.
Spesialtilpasninger
Vil tilbyr tilpasninger av funksjoner mot Legal365.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra Legal365, slik som for eksempel intern advokat/saksbehandler, ulike kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.
Microsoft Business Central - Dynamics
SmartCall integrerer Dynamics med din bedriftsnett telefon.
- Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
- Logging av telefonsamtaler
- Starte telefonsamtaler (click-to-call)
- Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
- Reklamefritt katalogsøk fra 1881
NB! SmartCall funksjonalitet er avhengig av tekniske støtte i bedriftsnettet. Les systemkrav og tekniske forutsetninger for hvilke funksjoner som fungerer sammen med din bedriftsnett leverandør
Trykk her dersom du allerede er SmartCall bruker og trenger hjelp med integrasjon mot Dynamics.
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.
- Er innringer er registrert i Dynamics, vises data og ikon fra Dynamics
- Dersom innringer ikke er registrert i Dynamics vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i Dynamics automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Dynamics, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.
Spesialtilpasninger
Vil tilbyr tilpasninger av funksjoner mot Dynamics.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra Dynamics, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.
SmartCall for Salesforce
SmartCall integrerer Salesforce med din bedriftsnett telefon.
- Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
- Logging av telefonsamtaler
- Starte telefonsamtaler (click-to-call)
- Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
- Reklamefritt katalogsøk fra 1881
NB! SmartCall funksjonalitet er avhengig av tekniske støtte i bedriftsnettet. Les systemkrav og tekniske forutsetninger for hvilke funksjoner som fungerer sammen med din bedriftsnett leverandør
Trykk her dersom du allerede er SmartCall bruker og trenger hjelp med integrasjon mot Salesforce
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.
- Er innringer er registrert i HubSpot, vises data og ikon fra HubSpot
- Dersom innringer ikke er registrert i HubSpot vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i HubSpot automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i HubSpot, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.
Spesialtilpasninger
Vi tilbyr tilpasninger av funksjoner mot HubSpot.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra HubSpot, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.
SmartCall for Zendesk Support
SmartCall integrerer Zendesk Support med din bedriftsnett telefon.
- Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
- Logging av telefonsamtaler
- Starte telefonsamtaler (click-to-call)
- Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
- Reklamefritt katalogsøk fra 1881
NB! SmartCall funksjonalitet er avhengig av tekniske støtte i bedriftsnettet. Les systemkrav og tekniske forutsetninger for hvilke funksjoner som fungerer sammen med din bedriftsnett leverandør
Trykk her dersom du allerede er SmartCall bruker og trenger hjelp med integrasjon mot HubSpot
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.
Trykk for større bilde.
- Er innringer er registrert i Zendesk, vises data og ikon fra Zendesk
- Dersom innringer ikke er registrert i Zendesk vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i Zendesk automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Zendesk, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide.
Spesialtilpasninger
Vi tilbyr tilpasninger av funksjoner mot Zendesk.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra Zendesk, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.
SmartCall for Lime CRM
SmartCall integrerer Lime CRM med din bedriftsnett telefon.
- Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
- Logging av telefonsamtaler
- Starte telefonsamtaler (click-to-call)
- Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
- Reklamefritt katalogsøk fra 1881
NB! SmartCall funksjonalitet er avhengig av tekniske støtte i bedriftsnettet. Les systemkrav og tekniske forutsetninger for hvilke funksjoner som fungerer sammen med din bedriftsnett leverandør
Trykk her dersom du allerede er SmartCall bruker og trenger hjelp med integrasjon mot HubSpot
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.
- Er innringer er registrert i Lime, vises data og ikon fra Lime
- Dersom innringer ikke er registrert i Lime vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i Lime automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Lime, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.
Spesialtilpasninger
Vi tilbyr tilpasninger av funksjoner mot Lime.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra Lime, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.
SmartCall for SuperOffice CRM & Customer Services
SmartCall integrerer SuperOffice CRM og Customer Service med din bedriftsnett telefon.
- Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
- Logging av telefonsamtaler
- Starte telefonsamtaler (click-to-call)
- Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
- Reklamefritt katalogsøk fra 1881
NB! SmartCall funksjonalitet er avhengig av tekniske støtte i bedriftsnettet. Les systemkrav og tekniske forutsetninger for hvilke funksjoner som fungerer sammen med din bedriftsnett leverandør
Trykk her dersom du allerede er SmartCall bruker og trenger hjelp med integrasjon mot SuperOffice.
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.
Trykk for større bilde
- Er innringer er registrert i Lime, vises data og ikon fra Lime
- Dersom innringer ikke er registrert i Lime vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i Lime automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Lime, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.
Spesialtilpasninger
Vi tilbyr tilpasninger av funksjoner mot Lime.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra Lime, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.
SmartCall for direkte URL oppslag
Direkte URL basert oppslag gjør at du manuelt eller automatisk kan få åpnet kontaktkort i støttede kundesystem når noen ringer deg.
Funksjonen forutsetter at din webbaserte løsninger støtter søk etter telefonnummer i URL-adressen.